توسط سنها سها
بهترین شلوار کوهنوردی | مزایای هیجان انگیز شلوار کوهنوردی؟
اشتراک گذاری
بنابراین، آیا پوشیدن شلوار کوهنوردی مانند پرانا یا E9 مزایای واقعی دارد؟ حدود سه ماه طول کشید تا یک جفت بخرم و خوشحال بودم که شلوار جین قدیمی ام را عوض کردم. مزیت شلوار کوهنوردی این است که کشش و تنفس دارد، عرق را به خوبی جذب می کند، خیس نمی شود و بسیار بادوام است. به علاوه، شما این آزادی را دارید که دیوانه وار حرکت کنید. بیایید به جزئیات بیشتری در مورد اینکه چرا به این مزایا نیاز دارید و چرا شلوارهایی با این ویژگی‌ها شلوار کوهنوردی خوبی هستند، خواهیم پرداخت.وسایل صخرهنوردی اصل
 
XContents
 واقعیت: این مزایا قابل اندازه گیری و عینی هستند.
 مزایای ذهنی - این ممکن است دقیق باشد یا نباشد.
 جایگزین ها و ترفندها
 نکات
 آخرین افکار: یک شلوار گران قیمت بخرید یا چند شلوار ارزان بخرید.
سوالات متداول (سؤالات متداول):
 واقعیت: این مزایا قابل اندازه گیری و عینی هستند.
مواد الاستیک - ضروری برای کوهنوردی. شلوار کوهنوردی از ترکیبی بادوام از پنبه و کشش ساخته شده است. معمولاً نسبتاً سبک است، بنابراین هنگام پوشیدن حداکثر چابکی را ارائه می دهد. کوهنوردی به حرکات زیاد پا و باسن نیاز دارد، بنابراین باید طوری طراحی شود که دامنه حرکتی وسیعی را ارائه دهد. در کنار پارچه کشسان، شلوارهای کوهنوردی معمولا دارای ضخامت های الماسی شکل هستند. این یک تکه بافت اضافی در ناحیه کشاله ران بین پاها است. شلوارهای معمولی انعطاف پذیر نیستند زیرا فقط چهار تکه پارچه برای اتصال دارند. از طرف دیگر، روکش‌های الماسی بسیار نرم هستند و باعث می‌شوند شلوار کوهنوردی در اطراف هسته آن بسیار راحت باشد.
قابلیت تنفس برای بالا رفتن طولانی مدت، جذب رطوبت و محافظت در برابر آفتاب. شلوارهای Good Climbing بیشتر از پارچه های نخی و کشدار هستند. پوشیدن آن حتی در هوای گرم و مرطوب بیرون یا برای مدت طولانی بسیار قابل تنفس و راحت است. آنقدر زیبا و راحت است که برای پوشیدن آن در خانه یا هنگام ورزش عالی است. یکی دیگر از عوارض جانبی خوب این است که این ماده رطوبت را جذب می کند، به راحتی خشک می شود و به سرعت خیس نمی شود. همچنین دارای محافظت داخلی در برابر اشعه ماوراء بنفش است که مقداری SPF را ذخیره می کند زیرا پاهای شما وقتی شلوار کوهنوردی می پوشید به این مقدار نیاز ندارد.
آی استوک 1049213716 | مزایای هیجان انگیز شلوار کوهنوردی؟
شخصی روی قله پارک امپراتوری صخره ایستاده و دره صبحگاهی مه آلود و مه آلود را به سمت خورشید تماشا می کند. سیلوئت بدن مرد.
بادوام و انعطاف پذیر - شلوار کوهنوردی به راحتی ضربه را تحمل می کند. فرقی نمی کند که هنگام نزدیک شدن به یک نقطه کوهنوردی از میان جنگل، سنگ ها را خراش می دهید، به سختی واژگون می کنید یا آن را می پوشید. آنها بسیار منعطف هستند، بنابراین به احتمال زیاد هنگام قرض گرفتن از یک دوست آنها را می پوشید، بنابراین اصطکاک روی طناب ها و فشار روی بند بند به سرعت در شلوارهای معمولی فرسوده می شود. وقتی صحبت از پوشیدن مقاومت به میان می آید، شلوار کوهنوردی معمولاً مضر نیست. پاره شدن آسان نیست. شلوار گرمکن را امتحان کنید و مسیر را از طریق شاه توت، مانزانیتا یا ماگورت امتحان کنید.
برش حداکثر آزادی حرکت را فراهم می کند و در حین رانندگی در جای خود باقی می ماند- کوهنوردان، از جمله من، عاشق حرکت هستند.
از پاهای خود در برابر خراشیدگی محافظت کنید (از جمله شلوار بلند) - شلوار کوهنوردی بلند از پاهای شما در برابر خراشیدگی محافظت می کند، به خصوص هنگام سنگ زنی روی سقف های کم ارتفاع یا سنگ. اگر بالای سرتان بیفتید (که باید از آن اجتناب کنید، اما ممکن است اتفاق بیفتد)، پوشیدن شلوارک می تواند پاهایتان را با طناب سوختگی بسوزاند. این در مورد شورت کوهنوردی صدق نمی کند زیرا ساق پا را نمی پوشاند.
 مزایای ذهنی - این ممکن است دقیق باشد یا نباشد.
حلقه های چرخ دنده و ویژگی های کوه نوردی جالب. شلوار E9 دارای قلاب دنده، برس و غیره است که استفاده از آنها را با وسایل موجود شما بسیار آسان می کند. ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما اگر به چیزی برای حمل کردن نیاز دارید، آن را دوست خواهید داشت. همچنین دارای یک طناب الاستیک کوچک در ارتفاع مچ پا است. می‌توانید از این برای چسباندن کفش استفاده کنید، به طوری که مانعی ایجاد نشود یا گیر کند.
می توانید به من کمک کنید بهتر صعود کنم؟
 البته که ممکن است. اما من افراد زیادی را می شناسم که با شورت تناسب اندام یا شلوار جین ساده کوهنوردی می کنند. همه چیز کار می کند. بالاخره برای صعود خوب به یک کوهنورد عالی نیاز دارید. به نظر من: چرا چیزی نپوشید که عالی به نظر می رسد، خوب کار می کند و برای ورزش طراحی شده است؟ این واقعیت که می‌توانید با دمپایی یک ماراتن بدوید و از کسی که هرگز تمرین نکرده است بهتر عمل کنید، به این معنی نیست که باید کفش‌های ورزشی خوب را نادیده بگیرید.
 
شلوار کوهنوردی | مزایای هیجان انگیز شلوار کوهنوردی؟
 شما می توانید در سالن های بولدرینگ یا کوهنوردی شلوار گرمکن بپوشید و این اصلاً مشکلی نیست زیرا انگشتان پا و دیواره ها نسبت به بیرون صاف هستند. هنگام بولدرینگ در ایرلند، از لبه تیز دست و پشت دستم شوکه شدم، اما شلوار E9 به خوبی خود را حفظ کرد.